Rozwijaj branże razem z nami!

Znasz się na handlu B2B/B2C? Masz świetny kontakt z ludźmi? A może jesteś specjalistą w sprawach technicznych? Sprawdź nasze aktualne oferty i dołącz do zespołu MIWA w naszej siedzibie w Niedźwiadach k/ Kalisza.

KIEROWCA - MAGAZYNIER

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: KIEROWCA - MAGAZYNIER.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW I WYMAGANIA WOBEC PRZYSZŁEGO PRACOWNIKA:

  • przyjmowanie dostaw wraz z kontrolą ilościową i jakościową
  • rozmieszczanie towaru w odpowiednich miejscach w magazynie
  • przygotowywanie wydań magazynowych
  • dostarczanie towaru do klientów
  • obsługa wózka widłowego (wymagane aktualne uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych)
  • drobne prace techniczne
  • dbanie o porządek w magazynie i otoczeniu firmy
  • komunikatywność, samodzielność w działaniu i bardzo dobrą organizację pracy
  • prawo jazdy kat. B (w tym doświadczenie w prowadzeniu „busów” do 3,5 T)
  • brak przeciwskazań do podnoszenia ciężarów
  • mile widziana wiedza z zakresu mechaniki maszyn i urządzeń
  • znajomość rynku lokalnego
  • pozytywna energia i poczucie humoru

OFERUJEMY:

  • pracę w stabilnej firmie
  • przejrzysty system wynagrodzenia (podstawa + premia zależna od wyników pracy)
  • zgrany zespół
  • profesjonalne narzędzia i komfortowe warunki pracy
  • wsparcie ze strony firmy i pracowników
  • terminowe wypłaty wynagrodzenia
  • pracę w godzinach 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku
  • zniżki pracownicze na zakup produktów z oferty firmy
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży utrzymania czystości

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: e-mail: miwa@miwa.net.pl

Informujemy, że wszystkie nadesłane aplikacje zostaną poddane wnikliwej analizie, jednak odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w wiadomości e-mail następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez FHU MIWA Michał Wawrzyniak, z siedzibą w Niedźwiadach 1, 62-800 Kalisz, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

DORADCA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: DORADCY DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW w dziale chemii profesjonalnej i maszyn czyszczących dla przemysłu spożywczego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW I WYMAGANIA WOBEC PRZYSZŁEGO PRACOWNIKA:

  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami
  • godne reprezentowanie interesów firmy
  • rozpoznawanie i definiowanie indywidualnych potrzeb klienta oraz proponowanie optymalnych rozwiązań
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • umiejętność prowadzenia negocjacji cenowych i ich finalizowanie
  • bardzo dobra znajomość programu MS Office (Excel)
  • samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość rynku lokalnego
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży na podobnym stanowisku

OFERUJEMY:

  • pracę w stabilnej firmie
  • przejrzysty system wynagrodzenia (podstawa + premia zależna od wyników pracy)
  • niezbędne narzędzia pracy
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • zgrany zespół
  • wsparcie ze strony firmy i pracowników
  • terminowe wypłaty wynagrodzenia
  • pracę w godzinach 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku
  • zniżki pracownicze na zakup produktów z oferty firmy

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: e-mail: miwa@miwa.net.pl

Informujemy, że wszystkie nadesłane aplikacje zostaną poddane wnikliwej analizie, jednak odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w wiadomości e-mail następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez FHU MIWA Michał Wawrzyniak, z siedzibą w Niedźwiadach 1, 62-800 Kalisz, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

0

Lat na rynku

0

Zrealizowanych napraw

0

Dostępnych części

0

Obsługiwanych marek